مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-12سياسي

مؤدب: امروز به فردوسی ها و شاعران تازه نفسی نیاز داریم


با وجود همه بحران های کشور، تلاش می کنیم سازمان آفتابگردان کار خودش را منظم انجام دهد؛ چرا که امروز به فردوسی ها و شاعران تازه نفسی نیاز داریم که روایتگر وضعیت امروز ما باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نشست خبری آغاز دهمین دوره آموزشی شعر جوان کشور (آفتابگردان ها) با حضور علی محمد مؤدب مدیر مؤسسه شهرستان ادب، میلاد عرفان پور، مدیر دفتر شعر مؤسسه شهرستان ادب و علی داوودی، نماینده اساتید دهمین دوره شعر آفتابگردان صبح امروز در دفتر این مؤسسه برگزار شد.

دوره آموزشی شعر جوان کشور، استعدادیاب و پرورش یاب است  در ابتدای برنامه میلاد عرفان پور، شاعر و مدیر دفتر شعر مؤسسه شهرستان ادب در خصوص طرح آفتابگردان ها گفت: دهمین دوره طرح آفتابگردان ها در هفته آینده با برگزاری 2 اردو برگزار خواهد شد.

دوره آموزشی شعر جوان کشور از سال 89 آغاز به کار کرد که هدف از برگزاری این طرح، استعدادیابی و پرورش استعدادهای شاعران جوان و نوجوان برتر کشور است و در هر فراخوان از کل کشور مخاطبانی شرکت می کنند.

در این طرح، برای نوجوانان و جوانان زمینه ای را فراهم می کنیم تا استعدادهایی را که تا حدی رشد کرده اند در این فراخوان ها شرکت کرده تا پله های دیگر را طی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤدب: امروز به فردوسی ها و شاعران تازه نفسی نیاز داریم

مؤدب: امروز به فردوسی ها و شاعران تازه نفسی نیاز داریم