مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-12اقتصادي

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا در استان مرکزی


رییس جهاد کشاورزی استان مرکزی از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا با استفاده حداکثری از ظرفیت جهاد کشاورزی در قالب گشت های مشترک با بازرسان سایر دستگاه ها از جمله سازمان صمت، - ایسنا/مرکزی رییس جهاد کشاورزی استان مرکزی از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا با استفاده حداکثری از ظرفیت جهاد کشاورزی در قالب گشت های مشترک با بازرسان سایر دستگاه ها از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف و دیگر ارگان های مسئول خبر داد.

علی صفری امروز، دوشنبه 21 آذرماه در حاشیه مانور نظارت بر محصولات کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مانور بازرسی و نظارت بر اصناف مرتبط با کالاهایی که تحت نظارت جهاد کشاورزی است با حضور بازرسینی از جهاد کشاورزی استان، اراک، اصناف و صمت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نظارت و بازرسی ها به صورت مستمر انجام می شود افزود: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا نیاز بود یک کار ویژه در سطح استان صورت گیرد، بر این اساس این مانور همزمان در سطح استان برگزار می شود.

رییس جهادکشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: 50 اکیپ در قالب 100 نفر این بازرسی ها را انجام می دهند، بازرسی ها در سطح بازار با اولویت میوه و تره بار و کالاهای اساسی و آجیل و خشکبار انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا در استان مرکزی

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار اقلام پر مصرف شب یلدا در استان مرکزی