مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-12اقتصادي

طرح های فناورانه جهاد دانشگاهی توسعه می یابد


مدیرکل دفتر تخصصی علوم پایه، فنی و مهندسی معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی گفت: طرح های فناورانه جهاددانشگاهی تا تبدیل یک کسب وکار پایدار توسعه می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاددانشگاهی، دکتر ولی الله روشن در رابطه با جایگاه خدمات فنی مهندسی و علوم پایه در واحدهای جهاددانشگاهی گفت: پس از انجام پژوهش های کاربردی در گروه های پژوهشی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی، نتایج این پژوهش ها در مقیاس های مختلف مورد راستی آزمایی از بعد کسب استانداردها، تاییدیه ها و .

قرار می گیرند و سپس مجوزهای لازم جهت ارائه به بازار مصرف در این راستا اخذ می شوند.

مدیرکل دفتر تخصصی علوم پایه، فنی و مهندسی معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی گفت: در مرحله بعدی نتایج تحقیق جهت تجاری سازی و ورود به بازار مصرف، در اختیار مراکز خدمات تخصصی جهاددانشگاهی قرار می گیرد.

این نتایج گاه به صورت محصولات مورد مصرف صنعت و گاه به شکل خدمات موردنیاز مردم در سبد محصولات و سرویس های قابل ارائه جهاددانشگاهی به کشور قرار می گیرند.

وی افزود: بدیهی است این محصولات و فناوری ها پس از دوره زمانی مشخصی نیاز به به روزرسانی یا ارتقای فناوری دارند و این امر مجدداً در گروه های پژوهشی یا در واحدهای تحقیق و توسعه همان مرکز صورت می گیرد؛ بنابراین تلاش می شود محص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های فناورانه جهاد دانشگاهی توسعه می یابد

طرح های فناورانه جهاد دانشگاهی توسعه می یابد