مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-12فرهنگي

راه یابی سه مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران در جشنواره «سینما حقیقت»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سه مستند کوتاه «آنجلینا» ساخته رضا دانش پژوه، «پناه به دریا» ساخته کامران رحیمی و «سامورایی ها در کردستان» ساخته مصعب عباسی سر و سرکوت نیکدل، - راه یابی سه مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران در جشنواره سینما حقیقت سه مستند کوتاه آنجلینا ، پناه به دریا و سامورایی ها در کردستان از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران در شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سه مستند کوتاه آنجلینا ساخته رضا دانش پژوه، پناه به دریا ساخته کامران رحیمی و سامورایی ها در کردستان ساخته مصعب عباسی سر و سرکوت نیکدل، از جمله مستندهای کوتاه تولید شده در انجمن سینمای جوانان ایران است که در دو بخش، مستندهای کوتاه مسابقه ملی و جایزه ویژه شهید آوینی شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت حضور دارند.

این جشنواره سینمایی در سه بخش مسابقه ملی، بین الملل و جایزه ویژه شهید آوینی، مستندهای کوتاه، نیمه بلند و بلند راه یافته را نمایش می دهد.

شایان ذکر است، نمایش مستندهای کوتاه سامورایی ها در کردستان و آنجلینا در بخش مسابقه ملی و مستند کوتاه پناه به دریا در بخش جایزه ویژه شهید آوینی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی سه مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران در جشنواره «سینما حقیقت»

راه یابی سه مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران در جشنواره «سینما حقیقت»