مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-12حوادث

کلاهبرداران کوه چناری دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار از توابع استان فارس گفت: دختری که با ایجاد یک صندوق تعاونی خانگی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود، دستگیر شد.

- سرهنگ لطف الله محمدی دوشنبه 21 آذر به خبرنگاران گفت: به دنبال طرح شکایتی از سوی برخی شهروندان در خصوص کلاهبرداری از آنان با روش صندوق خانگی، موضوع در دستور بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی متوجه شدند خانمی با ایجاد صندوق خانگی نسبت به پرداخت سودهای غیر متعارف و چند برابر بیشتر از بانک ها اقدام کرده و در این خصوص نیز 1200 نفر عضو این صندوق شده اند.

فرمانده انتظامی کوه چنار افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

محمدی گفت: در بررسی ها مشخص شد متهم در 8 ماه گذشته با ایجاد صندوق خانگی و همدستی 7 نفر بالغ بر 140 میلیارد ریال از اعضاء جمع آوری کرده اند اما حدود 7 میلیارد ریال تحت عنوان وام به اعضا پرداخت شده و مابقی را کلاهبرداری کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند در عملیات های جداگانه هر 7 نفر همدست متهم را شناسایی و دستگیر کنند، خاطرنشان کرد: هر 8 نفر از دستگیر شدگان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران کوه چناری دستگیر شدند

کلاهبرداران کوه چناری دستگیر شدند