مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-12سياسي

نوبت بعد از ظهر مدارس دولتی همدان به موسسات آموزشی واگذار شود


همدان_رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان گفت: برای استفاده بهینه از فضاهای موجود شیفت بعدازظهر مدارس دولتی به مدارس غیر انتفاعی و مراکز آموزشی واگذار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر کاوسی امید دوشنبه در نطق پیش از دستور صحن شورا با تقدیر از پیگیری و اقدام مؤثر ریاست جمهوری و مجموعه های مردمی انقلابی در بحث واگذاری شیفت بعد از ظهر مدارس دولتی به مدارس غیر انتفاعی، اظهار کرد: این مهم به دنبال طرح این موضوع در سفر رییس جمهور به استان و پیگیری آن در وزارتخانه به سرانجام رسید.

وی به فضای خوب مدارس دولتی و عدم استفاده از آن در شیفت بعد از ظهر اشاره کرد و گفت: اقدام صورت گرفته، استفاده بهینه از فضاهای موجود است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان بیان کرد: مشکل ترافیکی در سطح شهر داریم که این موضوع در مواردی نشأت گرفته از اخذ مجوز برخی مدارس غیرانتفاعی در کاربری های مسکونی و مناطق کلیدی و پرترافیک شهری است.

کاوسی امید با بیان اینکه البته اخذ مجوز اینگونه مدارس و مراکز در کاربری های مسکونی منع قانونی ندارد، افزود: درخواست داریم مدارس غیرانتفاعی، مراکز کنکور و مؤسسه های آموزشی استفاده بهینه از شیفت بعد از ظهر مدارس دولتی را در دستور کار قرار دهند تا بخشی از مشکل ترافیکی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت بعد از ظهر مدارس دولتی همدان به موسسات آموزشی واگذار شود

نوبت بعد از ظهر مدارس دولتی همدان به موسسات آموزشی واگذار شود