مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-12سياسي

ایران قوی، هدف دولت مردمی است


معاون سیاسی وامنیتی استاندار قزوین گفت: دولت سیزدهم از ابتدا برنامه ای منسجم، از پیش تعیین شده و راهبردهایی برای آینده در نظر گرفته و در همین راستا سند تحول دولت مردمی را برای داشتن ایران قوی منتشر کرده است.

- ابوالحسن کبیری در دوره آموزشی ارتقای مهارت های حرفه ای مدیریت که با حضور مدیران تشکل های مردم نهاد امروز 21 آذر 1401 در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم اولین دولت پس از انقلاب است که بنای امور خود را بر تحول و مردمی سازی دولت پایه گذاری کرده است تا بتواند نقشی اثرگذار ایفا کند.

وی افزود: دولت سیزدهم از ابتدا برنامه ای منسجم، از پیش تعیین شده و راهبردهایی برای آینده در نظر گرفته و در همین راستا سند تحول دولت مردمی را برای داشتن ایران قوی منتشر کرده است.

این مسئول درباره نحوه تنظیم سند تحول دولت مردمی گفت: سند تحول دولت مردمی برای تمامی حوزه ها راهکار ارائه کرده و به چالش ها پاسخ می دهد تا راهبردها و اقدامات اساسی مشخص شود.

وی افزود: سند تحول دولت مردمی، مسیر آینده را به خوبی ترسیم کرده است و هجمه های دشمنی با ایران و جنگ رسانه ای که امروزه شاهد آن هستیم، به واسطه انتشار این سند مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قوی، هدف دولت مردمی است

ایران قوی، هدف دولت مردمی است