مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-12اقتصادي

افزایش جرایم ایرلاین ها درصورت نقض حقوق مسافران


افزایش جرایم ایرلاین ها در دستورالعمل جدید حقوق مسافران قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: در بحث ساخت قطعات هواپیما در حال ایجاد زیرساخت ها هستیم و مجوزهای مورد نیاز در حال صدور هستند.

البته در حال حاضر با مجوزهای دریافت شده هزاران قطعه مربوط به ساخت هواپیما در کشور در حال تولید است و در بحث ساخت و طراحی، خبرهای خوبی داریم و گام های مهمی در این حوزه برداشته شده است.

محمدی بخش، در خصوص مجوزهای دریافت شده برای توسعه ناوگان و زیرساخت های مورد نیاز در صنعت هوایی گفت: توسعه ناوگان یک موضوع چندوجهی است و برای تحقق اهداف توسعه ناوگان به طور همزمان خرید هواپیماهای نو و هواپیماهای دست دوم، بازگرداندن هواپیماهای زمین گیر به خط پروازی و همچنین حفظ و نگهداری ناوگان موجود را دنبال می کنیم و توسعه را یک موضوع تک بُعدی و یک وجهی نمی بینیم و به طور همزمان بر روی هر چهار اقدام تمرکز داریم.

وی با بیان این که انجام هر یک از اقدامات به مجوزهایی نیاز دارد، ادامه داد: برای انجام هر یک از وجوه و اقدام برای توسعه ناوگان اختیارات و امتیازاتی لازم است که برای صدور این مجوزها مکاتباتی انجام شده و در حال انجام است که البته یک سری از مجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جرایم ایرلاین ها درصورت نقض حقوق مسافران

افزایش جرایم ایرلاین ها درصورت نقض حقوق مسافران