مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-12اجتماعي

اجرای طرح های مهارت آموزی کهاد و نخلستان در خوزستان


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از اجرای طرح های کهاد و نخلستان ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی استان خبر داد.

- شهرام ملایی هزاروندی با اشاره به ماموریت اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان اظهار کرد: توانمندسازی نیروی کار در بخش صنعت، خدمات کشاورزی و هنر و همچنین آموزش جوانان جویای کار فاقد مهارت، دو هدف این اداره کل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به جایگاه ویژه آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان کوتاه ترین مسیر اشتغال، افزود: سازمان فنی و حرفه ای کشور در گام دوم انقلاب، طرح جامع نهضت مهارت آموزی را در دستور کار خود قرار داده است و طرح های متعدد و متنوعی را اجرا خواهد کرد.

ملایی هزاروندی ادامه داد: یکی از مشکلات، مربوط به دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است که با وجود پایان تحصیل، به بازار کار دسترسی ندارند و یا اشتغال برای آن ها ایجاد نمی شود که این موضوع نشان دهنده خلاء آموزشی و مهارت آموزی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به وجود فاصله میان دانشگاه ها و بازار کار، گفت: به همین منظور طرح های کهاد و نخلستان ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی اجرا خواهد شد و جامعه هدف می توانند به مراکز TMC و مهارت آموزی و مشاوره شغلی که با همکاری فنی و حرفه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های مهارت آموزی کهاد و نخلستان در خوزستان

اجرای طرح های مهارت آموزی کهاد و نخلستان در خوزستان