مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-12فرهنگي

معرفی وزارت ارشاد به عنوان دومین دستگاه برتر صدور مجوز کسب وکار


وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان 22 دستگاه پایش شده توانست رتبه دوم دستگاه های موفق در صدور مجوز کسب و کارها را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان 22 دستگاه پایش شده توانست، رتبه دوم دستگاه های موفق در صدور مجوز کسب و کارها را کسب کند.

حامد حاجی ملامیرزایی، رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در این باره گفت: کسب رتبه دوم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور مجوز درگاه ملی مجوزهای کشور در شرایطی به دست آمده که این وزارتخانه از شهریور ماه امسال با اتصال تنها هشت سامانه اعطای مجوز از مجموع 16 مجوز اعلام شده توسط هیأت مقررات زدایی در مرحله نخست، به درگاه ملی مجوزها متصل شده است.

رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی افزود: اتصال 8 سامانه مجوزدهی دیگر مربوط به سازمان های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری شده است که اکنون در مراحل پایانی اتصال به درگاه قرار دارند.

از زمان اتصال وزارت فرهنگ به درگاه ملی مجوزها، همه درخواست های صدور مجوز صرفاً از طریق این درگاه، ارسال و نتیجه هر مرحله از فرآیندِ بررسی درخواست تا زمان صدور مجوز، به درخواست کننده مجوز از طریق سامانه اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی وزارت ارشاد به عنوان دومین دستگاه برتر صدور مجوز کسب وکار

معرفی وزارت ارشاد به عنوان دومین دستگاه برتر صدور مجوز کسب وکار