مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-12سياسي

مواجهه ای عرفانی با سردار سلیمانی و مولانا در نیستان دی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو،«نیستان دی»، دومین اثر داستانیِ حسین زحمتکش زنجانی با موضوع سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، بعد از رمان «رومی روم» است که چهار پنج ماه پیش، - نیستان دی ، جدیدترین رمان حسین زحمتکش زنجانی منتشر شد.

این اثر به طور کلی، داستانی رئال با رگه هایی از سوررئال است که با سه روایت موازی در سه ساحت دوره معاصر ، عصر مولانا جلال الدین بلخی و نمایشنامه ای سوررئال درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیش می رود به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، نیستان دی ، دومین اثر داستانیِ حسین زحمتکش زنجانی با موضوع سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، بعد از رمان رومی روم است که چهار پنج ماه پیش، هم زمان با ایام محرم و صفر، با محوریت پیاده روی اربعین و دفاع مقدس توسط چاپ و نشر بین الملل به چاپ رسید.

نکته بارز نیستان دی، پرداختن به بُعد عرفانی سردار سلیمانی است.

این کتاب را انتشارات کتاب جمکران منتشر کرده و به نظر می رسد در دوران قحطی رمان هایی با موضوع سردار سلیمانی، می تواند فتح بابی باشد برای ورود پیش تازانه سایر نویسندگان ادبیات داستانی به این عرصه.

پیشتر البته کتاب های متعددی در حوزه مستندنگاری، خاطره نویسی و تاریخ شفاهی در این مورد به چاپ رسیده، اما تاکنون هیچ نویسنده ای به طور جدی به عرصه نگارش رمان با موضوع شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجهه ای عرفانی با سردار سلیمانی و مولانا در نیستان دی

مواجهه ای عرفانی با سردار سلیمانی و مولانا در نیستان دی