مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-12پزشكي

تراژدی تلخ کمبود دارو دامن بیماران پوستی را هم گرفت


این روزها کمبود برخی از اقلام دارویی گریبان بیماران پوستی را هم گرفت و بسیاری از بیماران علاوه بر درد و رنج بیماری باید گرانی افسارگسیخته و کمبود دارویی را هم به جان بخرند و متأسفانه در این بین کودکان مبتلا به این بیماری درد و رنج بیشتری را متحمل می شوند.

- نداریم ، به داروخانه دیگری سر بزنید ، تمام شده واژه های تکراری و ملال آور این روزها است که هر بار گوش های مادری که به دنبال دوای دردهای فرزندش است را خراش می دهد، باز برای مرهم این دردها از این داروخانه به آن داروخانه از این شهر به آن شهر می رود، می گوید هر جایی که روزنه امیدی بود را رفته تا بلکه بتواند دارویی که برای بیماری پسرش تجویز شده را پیدا کند اما هر بار دست از پا درازتر برگشته و امیدش ناامید شده است.

داروی نئوتیگازون 10 که هم مشابه داخلی و هم مشابه خارجی آن در استان کمیاب شده غم و اندوه این مادر جوان را دوچندان کرده، مادر که روحش از بیماری فرزندش مچاله است حال کمبود دارویی هم برایش نمکِ روی زخم شده است.

داروی نئوتیگازون 10 در گلستان نایاب شد/ رنج بیماران مبتلا به پسوریازیس دوچندان شد کودک خردسالی که به بیماری پسوریازیس مبتلاست تا همین چند وقت پیش که داروهایش را مصرف می کرد اثرات بیماری تا حد قابل توجهی از بدنش خارج می شد اما حالا در سایه کمبود دارویی، بیماری تا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدی تلخ کمبود دارو دامن بیماران پوستی را هم گرفت

تراژدی تلخ کمبود دارو دامن بیماران پوستی را هم گرفت