مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-12سياسي

کاری که برای خدا نباشد، نمی ماند


حجت الاسلام والمسلمین انصاریان گفت: انبیای الهی همواره بر سه حقیقت اصرار داشتند و آن سه حقیقت شامل عبودیت، کناره گیری از گناهان ظاهری و باطنی و دیگر اطاعت از پیامبران بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان استاد حوزه علمیه همزمان با ایام دهه اول فاطمیه در مسجد رسول اکرم (ص) به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: محور دعوت انبیای الهی سه حقیقت بود که از زبان پیامبرانی که قرآن آن آنان نام می برد این سه حقیقت بیان شده است.

وی با بیان اینکه هیچ دعوت کننده ای از مردم خیر خواه تر از انبیا نبوده است گفت: انسان اگر این حقیقت را باور کند، بپذیرد، قبول کند و یقین داشته باشد از پیامبران الهی اطاعت خواهد کرد.

کسانی که با پیامبران الهی مخالفت کردند و می کنند این نکته را قبول ندارند و فکر می کنند خودشان خیرخواه خود هستند و اعمالی که خودشان انجام می دهند بهترین عمل است در حالی که این فکر و باور باطلی است.

انصاریان به آیه ای از آیات سوره اسرا اشاره و تصریح کرد: در یکی از آیات سوره اسرا واکاوی خوبی درباره مخالفان حق و حقیقت صورت گرفته و خداوند در این آیه به پیامبر اکرم (ص) می فرماید اعلام کن از نظر عمل زیانکارترین مردم چه کسانی هستند؟ کسانی که در طول زندگی دنیای خود هر چه زحمت می کشند گم می شود این افراد زیانکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاری که برای خدا نباشد، نمی ماند

کاری که برای خدا نباشد، نمی ماند