مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-12بين الملل

غربی ها به هر نحوی سعی بر ساکت کردن پرس تی وی دارند


یک روزنامه نگار و کارشناس سیاسی در واکنش به فشارهای اروپا علیه شبکه پرس تی وی و قطع این شبکه از ماهواره یوتل ست، تاکید کرد: غربی ها به هر نحو ممکن سعی بر ساکت کردن شبکه پرس تی وی داشته و دارند و این کارشان نه تنها این شبکه را ضعیف نمی کند بلکه روز به روز قوی تر هم می کند.

- سیدظفر مهدی، معتقد است: پرس تی وی در بسیاری از پرونده های مهم بین المللی نظیر عراق، افغانستان، سوریه، فلسطین و حتی نشان دادن واقعیت های ایران و نَه تصویرسازی های خیالی غرب از این کشور، عملکرد واقعا موفقیت آمیزی را از خود به نمایش گذاشته و این موضوع جریان های سیاسی و رسانه ای غربی را به شدت نگران و آشفته کرده و تخریب پرس تی وی را به یکی از اولویت های آن ها تبدیل کرده است.

این روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به اینکه با توجه به تحرکات اخیر اتحادیه اروپا علیه شبکه پرس تی وی و حذف این شبکه از پلتفرم پخش ماهواره ای یوتل سَت چه تحلیلی دارد؟ چنین اظهار کرد: این اقدام غرب در راستای دیگر اقدامات و فعالیت های آن جهت نگه داشتنِ افکار عمومی کشورهای غربی و دیگر مناطق جهان در نوعی جهل رسانه ای است.

در این چارچوب، غربی ها سعی دارند تا افکار عمومی در کشورهایشان و تا جای ممکن در کل جهان، در فضای فکری و خبری سیر کنند که بنیان های آن تا حد زیادی بر پایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها به هر نحوی سعی بر ساکت کردن پرس تی وی دارند

غربی ها به هر نحوی سعی بر ساکت کردن پرس تی وی دارند