مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-12پزشكي

کمبود پزشک در دامغان جدی است/ سوال از وزیر بهداشت در دستور کار


نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه وضعیت کمبود پزشک مخصوصاً پزشک زنان در دامغان فاجعه بار است، گفت: درباره کارشکنی ها از وزیر بهداشت سوالاتی خواهیم داشت تا پاسخ مناسبی بگیریم.

- علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به وضعیت نامناسب بهداشت و درمان دامغان بیان کرد: در حالی که تمام درآمد بیمارستان دامغان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی سمنان است اما حاضر نیستند هزینه های جزیی تعمیرات آسانسور بیمارستان رضایی و ولایت را بپردازند.

وی افزود: متأسفانه یکی از بیماران به دلیل سقوط آسانسور مظلومانه از دنیا رفت و در بیمارستان ولایت هم به دلیل خرابی آسانسور، زباله های عفونی با آسانسور حمل بیمار جابجا می شود.

نماینده دامغان با بیان اینکه حتی مبالغی را که وزیر بهداشت و معاون توسعه وی، مخصوص بهداشت و درمان شهرستان دامغان تصویب و ابلاغ کرده هنوز پس از هشت ماه پیگیری به دست ما نرسیده است، ابراز داشت: در خصوص احداث بیمارستان دوم دامغان از آغاز اجرای طرح، کاری جز کارشکنی و جلوگیری از انجام این طرح ندارند.

علیزاده برمی با بیان اینکه وضعیت کمبود پزشک مخصوصاً پزشک زنان در دامغان فاجعه بار است، بیان کرد: خانم های دامغانی مجبور هستند برای درمان به شهرهای سمنان و شاهرود بروند که صدها مشکل برایشان پیش می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پزشک در دامغان جدی است/ سوال از وزیر بهداشت در دستور کار

کمبود پزشک در دامغان جدی است/ سوال از وزیر بهداشت در دستور کار