مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-12سياسي

اولین پروژه نهضت ملی مسکن در خورموج افتتاح می شود


مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: تلاش می شود 21 فروردین سال آینده اولین پروژه نهضت ملی مسکن این استان در شهر خورموج افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

- علیرضا مقدم ظهر روز دوشنبه 21 آذر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 10 میلیاردتومان کمک های نقدی و غیرنقدی با مشارکت خیرین و حساب 100 امام برای مسکن محرومین جذب شده است.

همچنین کمک جهت تامین، تکمیل، تعمیر و تجهیز مسکن محرومین استان برای 521 واحد مسکن روستایی و شهری دریافت شده است.

وی اضافه کرد: با مشارکت خیرین و حساب 100امام طرح پویش تامین سیستم سرمایشی(کولر گازی) برای مسکن محرومین استان در سه فاز آغاز شده است؛ در فاز اول آن 120 دستگاه تامین و در اختیار محرومین قرار گرفت، در فاز دوم تامین 250 دستگاه در حال انجام است و در فاز سوم نیز 40 دستگاه سیستم سرمایش تامین خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر تصریح کرد: در تفاهم مشترک این سازمان با بنیاد مستضعفان 475 واحد مسکونی در سطح این استان ساخته خواهد شد که هم اکنون حدود 60درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این واحدهای مسکونی با ارائه 200 میلیون تومان تسهیلات بانکی، 50 میلیون تومان کمک بلاعوض، 2 تن میلیگرد و 10 تن سیمان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پروژه نهضت ملی مسکن در خورموج افتتاح می شود

اولین پروژه نهضت ملی مسکن در خورموج افتتاح می شود