مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:562022-12-12سياسي

جنگ نرم ویران کننده تر از جنگ سخت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله فلاحتی ظهر امروز در نشست مجمع و هیئت اندیشه ورز استاد یاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان با اینکه بسیج با تمام قوا برای ازبین بردن برنامه های استکبار در جمهوری اسلامی ایران ایستادگی می کند، اظهار کرد: بسیج نقطه مقابل استکبار بوده و در تمامی فتنه ها با بصیرت خود، برنامه های دشمن را از بین برده است و درست به همین دلیل است که مورد آماج حملات رسانه ای دشمن قرار می گیرد.

وی با تأکید بر اجرای درست برنامه های صالحین در استان گیلان گفت: برای اجرای طرح و برنامه های بسیج و صالحین هیچ مانعی برای انجام آن در شهرستان های گیلان وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان مهم ترین راه برای ایجاد فتنه در کشور را ایجاد شبهه دانست و بیان کرد: در طول 44 سال گذشته دشمن برای آغاز و ایجاد فتنه در کشور، شروع به ایجاد شبهه در جامعه می کند که نمونه بارز آن را در فتنه های اخیر شاهد بودیم.

فلاحتی با بیان اینکه انسان قبل از انجام امور فرجام کار را دیده و در انجام امور ابتدا خدا را در نظر می گیرد، افزود: در جامعه ای در آن امامت حاکم است باید چشم و گوش ما به امام جامعه و ولی فقیه در تمامی امور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ نرم ویران کننده تر از جنگ سخت است

جنگ نرم ویران کننده تر از جنگ سخت است