مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-12فرهنگي

ادای احترام نقاش مشهدی به شهدای شاهچراغ/ هنری که زبان مظلومان شد


هنرمند نقاش مشهدی نمایشگاهی از آثار خود پیرامون حادثه تروریستی شاهچراغ برپا کرد تا ادای احترامی به شهدای مظلوم این واقعه کرده باشد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - سعید خلخالی: هنر، مقوله ای اجتماعی است که در مقاطع مختلف تاریخی متناسب با وقایع و رخدادهای معاصر، بروز و ظهوری متفاوت و هدفمند دارد که بر تحولات اجتماعی نیز اثرگذار است.

در دوره کنونی و گسترش ابزار توزیع و بازنشر محتوا نیز اثرگذاری هنر و آثار هنری بر جامعه و کنش گران اجتماعی مشهود است، البته هنرمندان نیز به عنوان بخشی از جامعه، کنش گری اجتماعی داشته و در مقاطع زمانی مختلف، کنش های هنری و اجتماعی دارند.

مدتی است که جریاناتی در کشور به دنبال آشوبگری و هزینه سازی برای جامعه هستند که آسیب هایی نیز وارد کرده اند، آسیب هایی که به امنیت کشور وارد شد و تبعات مختلفی از جمله جرأت پیدا کردن گروهک های تروریستی برای انجام عملیات تروریستی در کشور داشت.

چندی پیش که حادثه تلخ تروریستی حرم مطهر شاهچراغ در شیراز به وقوع پیوست، افراد و شخصیت های مختلفی درصدد برآمدند تا به هر نحوی که از آنان ساخته است، ابعاد مختلف این جنایت را برای مردم بیان کرده و افکار عمومی را نسبت به وقایع اخیر روشن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام نقاش مشهدی به شهدای شاهچراغ/ هنری که زبان مظلومان شد

ادای احترام نقاش مشهدی به شهدای شاهچراغ/ هنری که زبان مظلومان شد