مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-12پزشكي

کارگاه بین المللی سازی آموزش پزشکی برگزار می شود


کارگاه بین المللی سازی آموزش پزشکی ویژه کلان منطقه 10 آمایشی آموزش عالی بخش سلامت کشور در روزهای 22 و 23 آذر ماه 1401 در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، کارگاه بین المللی سازی آموزش پزشکی ویژه کلان منطقه 10 آمایشی آموزش عالی بخش سلامت کشور با هدف توانمندسازی مدیران، کارشناسان و اعضای هیات علمی تقویت و توسعه تعاملات صیانت شده فراملی میان دانشمندان، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می شود.

دکتر نیلوفر پیکری، دبیر شورای بین الملل معاونت آموزشی وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: این کارگاه با حضور معاونین و مدیران امور بین الملل، اعضای هیات علمی فعال در بین المللی سازی آموزش پزشکی و کارشناسان 11 دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی کلان منطقه 10 آزمایشی و با همکاری امور بین الملل معاونت آموزشی وزارت بهداشت و کالج بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

پیکری به مهم ترین اهداف برگزاری این کارگاه اشاره کرد و افزود: توانمندسازی در راستای سیاستگذاری برای گسترش فعالیت های آموزشی بین المللی، تقویت و توسعه بین المللی سازی آموزش پزشکی مبتنی بر اولویت های تعیین شده در اسناد بالادستی، تسهیل فرایند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه بین المللی سازی آموزش پزشکی برگزار می شود

کارگاه بین المللی سازی آموزش پزشکی برگزار می شود