مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-12سياسي

800 اثر به جشنواره نماز «فجر تا فجر» استان بوشهر ارسال شد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: تاکنون 800 اثر دریافتی در دبیرخانه جشنواره نماز «فجر تا فجر» در استان بوشهر ثبت شده است.

- بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: تاکنون 800 اثر دریافتی در دبیرخانه جشنواره نماز فجر تا فجر در استان بوشهر ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر جعفری بعد از ظهر دوشنبه در نشست برنامه ریزی جشنواره نماز فجر تا فجر استان بوشهر با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: 11 کمیته تخصصی جشنواره نماز فجر تا فجر تشکیل شده است که این کمیته ها در ستاد جشنواره ایفای نقش می کنند.

وی با اشاره به محورها و موضوع های این جشنواره افزود: مسجد و نماز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، نماز و کارکرد مساجد در منشور فکری امامین انقلاب و بیانیه گام دوم، نماز و انقلاب اسلامی از محورها و موضوع های این جشنواره هستند.

وی گفت: فرهنگ بسیج، دفاع مقدس و محور مقاومت، نماز، اقتصاد اسلامی، بهره وری و رونق تولید، نماز و کارکرد مساجد در حکمرانی از دیگر محورها و موضوع های جشنواره نماز فجر تا فجر استان بوشهر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر، تمدن نوین اسلامی و سلامت اداری، نماز، سلامت معنوی، بهداشت فرد و جامعه و محیط زیست را از دیگر محورهای این جشنواره اعلام و اضافه کرد: نماز؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 اثر به جشنواره نماز «فجر تا فجر» استان بوشهر ارسال شد

800 اثر به جشنواره نماز «فجر تا فجر» استان بوشهر ارسال شد