مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 17:102022-12-12سياسي

برترین های ارتباط با صنعت معرفی و تقدیر شدند


با برگزاری مراسمی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه هفته پژوهش، طرح های برتر ارتباط با صنعت و دانشگاه های برتر در ارتباط با صنعت تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه بیست و هشتمین نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور، امروز دوشنبه 21 آذرماه که با حضور معاونین و مدیران پژوهش وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی برگزار شد، برگزیدگان حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در بخش های مختلف اعم از دستگاه های اجرایی برتر، دانشگاه ها و مجریان و کارفرمایان برتر، رساله ها و پایان نامه های برتر تقاضامحور و دانشگاه های برتر در حوزه مهارت افزایی معرفی و تقدیر شدند.

برترین ها به این شرح است: برگزیدگان در بخش وزارتخانه و دستگاه اجرایی در همکاری با دانشگاه ها دکتر محمد مهدی نژاد نوری معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح، سردار محمد جوادزاده کمند معاون سرمایه و نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر حمیدرضا طهوری مشاور وزیر کشور در امور فناوری، دکتر محمدرضا کمالی رییس مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح، دکتر ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تقدیر شد.

همکاری برتر با دانشگاه ها یکی از شرکت های بخش خصوصی در همکاری با دانشگاه زابل، همکاری شرکت بخش خصوصی با دانشگاه یزد، شرکت ماشین سازی گاز کربنیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های ارتباط با صنعت معرفی و تقدیر شدند

برترین های ارتباط با صنعت معرفی و تقدیر شدند