مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 18:352022-12-12سياسي

فعالیت خیریه های بیمارستانی در کرمانشاه باید گسترش یابد


فعالیت خیریه های بیمارستانی در شهرستان کرمانشاه برای ارائه خدمات بهتر به بیماران باید گسترش یابد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: فعالیت خیریه های بیمارستانی در شهرستان کرمانشاه برای ارائه خدمات بهتر به بیماران باید گسترش یابد.

دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه در سومین جلسه شورای شهرستانی توسعه و حمایت از تشکل ها اظهار داشت: موسسه های خیریه بیمارستانی در بیمارستان های شهرستان کرمانشاه فعال شده اند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه این موسسه های خیریه به تسکین آلام بیماران کمک می کنند، اظهار کرد: هدف از تاسیس موسسه های خیریه بیمارستانی در کرمانشاه ساماندهی امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع خیریه برای حمایت از بیماران در مواردی همچون تهیه دارو و هزینه های بستری است.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه این خیریه ها می توانند به بیمارستان ها هم برای ارائه خدمات بهتر به جامعه یاری برسانند، خاطرنشان کرد: موسسات خیریه بیمارستانی کرمانشاه محدود به نفرات تشکیل دهنده این خیریه ها نباشند و حامیان موسسه را به گروه بزرگتری از جامعه منتخب خود و خیرین گسترش بدهند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: خدمات این موسسات پس از ترخیص بیماران نیز به برخی از آنها تعلق خواهد گرفت تا بخشی از مشکلات عمومی کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت خیریه های بیمارستانی در کرمانشاه باید گسترش یابد

فعالیت خیریه های بیمارستانی در کرمانشاه باید گسترش یابد