مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-12سياسي

هیئت های اندیشه ورز مطالبات مردم را مسئولان انتقال دهند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: هیئت های اندیشه ورز رابط بین مردم و مسئولان بوده و می تواند به بهترین شکل مطالبات مردم را به سیستم اداری منتقل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعلی مهاجر عصر دوشنبه در نشست هیات با هیات های اندیشه ورز استان، اظهاکرد: هیئت های اندیشه ورز رابط بین مردم و مسئولان بوده و می تواند به بهترین شکل مطالبات مردم را به سیستم اداری منتقل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با توضیح اینکه باید از نظرات کارشناسی اعضای این هیئات برای موضوعات مختلف استفاده کرد، افزود: تاکنون بیش از 20 هیات اندیشه ورز در موضوع های مختلف در استان تشکیل و راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: برخی از هیات های اندیشه ورز راه اندازی شده در استان به صورت تخصصی و فعالانه در مسائل ورود داشته و راه حل های خوبی را ارائه کرده اند که باید از نظرات آنها برای تصمیم گیری استفاده کرد.

مهاجر ادامه داد: بیشترین هیات های اندیشه ورز راه اندازی شده در استان در حوزه اجتماعی بوده و این سرمایه گذاری هم به دلیل این است که جامعه درگیر مسائل اجتماعی و به ویژه جنگ ترکیبی دشمن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به کارکردهای مختلف این هیات ها، اضافه کرد: امروز می توان از نظرات هیات های اندیشه ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های اندیشه ورز مطالبات مردم را مسئولان انتقال دهند

هیئت های اندیشه ورز مطالبات مردم را مسئولان انتقال دهند