مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-12سياسي

هفته فرهنگی خراسان جنوبی؛ از جزییات تا برنامه ها


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: 12 برنامه محوری برای هفته فرهنگی خراسان جنوبی پیش بینی شده که از 24 دی ماه با حضور رییس سازمان امور اجتماعی کشور در بیرجند آغاز می شود.

- سید محمدرضا طالبی، امروز دوشنبه 21 آذر در جلسه برنامه ریزی هفته فرهنگی استان اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در بعضی از حوزه ها شاید وجود داشته باشد که برخی از آنها با تلاش جبهه معاند در کشور در قالب جنگ ترکیبی ایجاد شده است، ضرورت دارد برای ایجاد فضای شاد و آرام در جامعه با برپایی برنامه های فرهنگی و اجتماعی در قالب هفته فرهنگی استان این مهم محقق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از یک ماه قبل برنامه ریزی در این خصوص با برگزاری جلساتی آغاز شده و براساس هماهنگی های انجام شده، رییس سازمان امور اجتماعی کشور در اولین روز این برنامه ها 24 دی ماه در بیرجند حضور می یابد تا علاوه بر شرکت در برنامه های پیش بینی شده در این روز، تعدادی از پروژه های اجتماعی نیز با حضور وی افتتاح شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در هفته فرهنگی استان 11 برنامه محوری اجرا می شود که از این تعداد شش برنامه محوری در مرکز استان و بقیه برنامه محوری در خوسف، قاین، سربیشه، نهبندان و بشرویه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته فرهنگی خراسان جنوبی؛ از جزییات تا برنامه ها

هفته فرهنگی خراسان جنوبی؛ از جزییات تا برنامه ها