مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 19:052022-12-12فرهنگي

نامزدهای گلدن گلوب 2023 معرفی شدند


نامزدهای جوایز گلدن گلوب 2023 با نامزدی فیلم «بانشی های اینیشرین» ساخته «مارتین مک دونا» در هشت شاخه اعلام شد و در بخش تلویزیونی نیز سریال «دبستان آبوت» با نامزدی در 5 رشته، - نامزدهای جوایز گلدن گلوب 2023 با نامزدی فیلم بانشی های اینیشرین ساخته مارتین مک دونا در هشت شاخه اعلام شد و در بخش تلویزیونی نیز سریال دبستان آبوت با نامزدی در 5 رشته، بیشترین نامزدی را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود فهرست نامزدهای جوایز گلدن گلوب را در دو شاخه سینمایی و تلویزیونی اعلام کرد و در کنار فیلم بانشی های اینشرین که 8 نامزدی کسب کرد، فیلم همه چیز همه جا به یکباره به کارگردانی مشترک دانیل کوان و دانیل شاینرت در 6 شاخه و فیلم های فبلمنز به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و بابل ساخته دامین شزل نیز هر کدام 5 نامزدی دریافت کردند.

در بخش تلویزیونی نیز سریال دبستان آبوت با 5 نامزدی و پس از آن سریال های تاج ، دامر – هیولا: داستان جفری دامر ، فقط قتل های داخل ساختمان ، پم تامی و نیلوفر سفید هر کدام در 4 شاخه نامزد دریافت جایزه شدند.

* فهرست نامزدهای شاخه های سینمایی جوایز گلدن گلوب 2023: *نامزدهای بهترین فیلم درام فبلمنز، تاپ گان: ماوریک، الویس، تار، آواتار: راه آب *نامزدهای بهترین فیلم کمدی یا موزیکال بابل، بانشی های اینشیرین،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای گلدن گلوب 2023 معرفی شدند

نامزدهای گلدن گلوب 2023 معرفی شدند