مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 19:152022-12-12سياسي

امیر حیدری: سلاح های نیروی زمینی ارتش دقیق زن و هوشمند هستند


به دنبال گذر از تجهیزات و تسلیحات قدیمی هستیم و شاهد دستاوردهای مهم تجهیزاتی با چهار ویژگی دورزن، دقیق زن، هوشمند و برخورداری از قابلیت شبکه شدن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در سومین جشنواره تمرکزی طرح های لبیک یا امام خامنه ای (مدظله العالی) که در حوزه آماد و پشتیبانی برگزار شد، اظهار داشت: امروز نیروی زمینی به گونه ای آماده است که می تواند پاسخگوی هر نوع تهدید عملیاتی باشد.

امیر حیدری با تأکید بر ارتقای آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش بر سه اصل ولایتمداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار است که با اجرای صحیح و دقیق این اصول می توان یک نیروی زمینی آماده و پاسخگو به نیاز های عملیاتی روز را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: در طرح لبیک 1 به دنبال ارتقای تحرک در سطح یگان ها هستیم که بحمدالله در مقطع کنونی تحرک در نیروی زمینی ارتش در حد مطلوبی افزایش یافته که شاهد پویایی در نیروی زمینی ارتش هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به آمادگی صد درصدی یگان ها در حوزه آمادی، تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در طرح لبیک 2 به دنبال گذر از تجهیزات و تسلیحات قدیمی است و در این حوزه شاهد دستاورد های مهم تجهیزاتی با چهار ویژگی دورزن، دقیق زن، هوشمند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حیدری: سلاح های نیروی زمینی ارتش دقیق زن و هوشمند هستند

امیر حیدری: سلاح های نیروی زمینی ارتش دقیق زن و هوشمند هستند