مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 19:452022-12-12سياسي

گلایه هتلداران از وضع موجود صنعت گردشگری


مدیران گروه های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست هم اندیشی جامعه هتلداران ایران و رؤسای گروه های هتلداری عصر دوشنبه با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در هتل هویزه برگزار شد.

در این نشست حسن سیادتان رییس جامعه هتلداران استان فارس گفت: کاری کنید وام هایی که وعده داده شده را بگیریم تا بتوانیم هتل ها را بازسازی کنیم.

محتاج الله از مدیران گروه های هتلداری در یزد هم بیان کرد: اولین خانه تاریخی که در یزد به هتل تبدیل شد هتل ما بوده است وقتی اینجا را راه اندازی کردیم دوستان مدعی میراث اصلاً نمی دانستند این کار یعنی چه؟ وی گفت: من از خانه های تاریخی یزد یک فرغون سرنگ جمع کرده ام.

وقتی خانه ای را به اقامتگاه تبدیل کردم به شهرهای دیگر سرایت کرد و مردم فهمیدند بافت تاریخی شهرها ارزشمند است.

در ادامه این نشست علی رحیم پور یکی دیگر از مدیران گروه های هتلداری بیان کرد: سرمایه همه ما نیروی انسانی هتل ها هستند که برای آنها میلیاردها تومان هزینه شده تا در شرایط فعلی بتواند به مهمان احترام بگذارد اما الان این صنعت در حال از دست دادن نیروی انسانی خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه هتلداران از وضع موجود صنعت گردشگری

گلایه هتلداران از وضع موجود صنعت گردشگری