مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 19:502022-12-12حوادث

معرفی 298 راننده با تخلفات حادثه ساز به دستگاه قضایی اردبیل


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون 298 راننده با تخلفات حادثه ساز به دستگاه قضایی معرفی شدند تا پرونده آنها مورد رسیدگی قرار گیرد.

- سید حجت فتاحی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این رانندگان در سال جاری با رفتارهای پرخطر و حرکات مارپیچ در سطح شهر تخلفات حادثه سازی را مرتکب شدند که باید سلامت آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: پلیس برخورد جدی و بدون اغماض با رانندگان حادثه ساز و پر تخلف انجام می دهد تا جلوی حوادث ناگوار رانندگی گرفته شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل خطاب به متخلفان حرکات نمایشی و بر هم زنندگان نظم و انضباط ترافیکی گفت: رانندگانی که اقدام به سلب آسایش و امنیت شهروندان بکنند، با برخورد جدی و بدون اغماض پلیس روبه رو خواهند شد.

فتاحی افزود: با هدف جلوگیری از اختلال در نظم ترافیکی، با اعمال قانون خودروی 298 راننده در هشت ماهه امسال به دلیل رفتارهای پرخطر توقیف و رانندگان نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا در کنار معرفی به مراجع قضایی، انجام سنجش سلامت روحی، روانی و رفتاری این رانندگان از طریق پزشکی قانونی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 298 راننده با تخلفات حادثه ساز به دستگاه قضایی اردبیل

معرفی 298 راننده با تخلفات حادثه ساز به دستگاه قضایی اردبیل