مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 19:552022-12-12سياسي

روایت جنایت خیابان حر عاملی مشهد/ 6 نفر طعم چاقوی مجیدرضا را چشیدند!


حسین زینال زاده بدون اینکه بتواند هیچ واکنشی از خود نشان دهد هدف ضربه یا ضربات چاقو قرار می گیرد، ضربات به ناحیه سر و گردن او اصابت کرده است.

- خبرگزاری فارس، سردبیری استان ها: پنجشنبه، 26 آبان 1401؛ ضد انقلاب تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به هر صورتی شده برای مخاطبان خود تصاویری از بسته بودن مغازه ها به نمایش بگذارد و هشتگ اعتصاب سراسری را فراگیر کند.

    بیشتر استان ها و کسبه با این حرکت همراهی نمی کنند؛ دستور کار ضد انقلاب تغییر می کند.

    افرادی انتخاب می شوند تا به مغازه های باز سطح شهر مراجعه کنند و ابتدا آنها را ترغیب کنند تا مغازه خود را داوطلبانه تعطیل کنند.

در صورت مخالفت و مقاومت اما کار به تهدید و شکستن شیشه مغازه نیز می رسد؛ به هر قیمتی شده باید تصاویر بسته بودن مغازه ها فراهم شود.

    مشهد، خیابان حر عاملی، ساعت حدود 15؛ کسبه مشهدی که تمایلی به همراهی با اغتشاشات و اعتصاب سازی ها ندارند، برای نوبت عصر مشغول بالا کشیدن کرکره مغازه های خود هستند.

    افرادی با حضور در محل تلاش می کنند مانع این کار شوند، کار بالا می گیرد و صدای اعتراض کسبه بلند می شود که ما نمی خواهیم مغازه مان را تعطیل کنیم.

    نیروهای انتظامی از ماجرا مطلع می شوند و خودشان را به محل می رسانند؛ حضور نیروهای انتظامی به شلیک گاز اشک آور برای متفرق کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جنایت خیابان حر عاملی مشهد/ 6 نفر طعم چاقوی مجیدرضا را چشیدند!

روایت جنایت خیابان حر عاملی مشهد/ 6 نفر طعم چاقوی مجیدرضا را چشیدند!