مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 22:552022-12-12سياسي

فعالیت سامانه طراحان با عنوان سامانه «شیما»


مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس ایرانی - اسلامی کشور از فعالیت سامانه طراحان لباس با عنوان سامانه «شیما» خبر داد.

- ارومیه - مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس ایرانی - اسلامی کشور از فعالیت سامانه طراحان لباس با عنوان سامانه شیما خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمجید امامی روز دوشنبه در جلسه کارگروه مد و لباس ایرانی در آذربایجان غربی افزود: در قالب این سامانه از افرادی که در آن ثبت نام کنند، هم حمایت شده و هم زمینه نظارت بهتر در این عرصه فراهم می شود.

وی به سیاست های حمایتی از بازآفرینی لباس های سنتی اشاره کرد و گفت: در این راستا از هر طراح و جریانی که نشان ها والمان های سنتی را بتواند بروز آفرینی کند حمایت جدی می کنیم.

امامی خاطرنشان کرد: امروز این توان را داریم تا با به کارگیری همه ظرفیت ها در حوزه مد و لباس علاوه بر تولید انبوه داخلی برای صدور الگوی ایرانی اسلامی گام برداریم.

وی با اشاره به برنامه ریزی ویژه برای فعالیت کوثر و فعال در این عرصه گفت: در این راستا، طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور آغاز شده و در بخش های مختلف اجرایی می شود.

دبیر کارگروه ساماندهی مدل و لباس کشور اضافه کرد: در این راستا تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده که مورد موافقت دولت است و در صورت تصویب مجلس از سال آینده، پرداخت آن آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه طراحان با عنوان سامانه «شیما»

فعالیت سامانه طراحان با عنوان سامانه «شیما»