مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 23:252022-12-12حوادث

طرح ضربتی مقابله با سرقت در هرمزگان اجرا شد


طرح ضربتی مقابله با سرقت با دستگیری 108 سارق و کشف 132 فقره سرقت در سطح استان طی 48 ساعت گذشته در این استان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: این طرح در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی و با مشارکت مأموران انتظامی در سراسر استان هرمزگان و مناطق جرم خیز اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح که با هدف شناسایی، دستگیری سارقان و مقابله با سرقت های داخل خودرو، وسایل و قطعات، سایر سرقت ها و کشف اموال مسروقه مالباختگان اجرا شد 132 فقره انواع سرقت کشف و 108 نفر انواع سارق شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های مقابله با سرقت و پاکسازی مناطق و محلات آلوده و جرم خیز جدی بوده و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه کشف شده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: از عموم شهروندان و مردم قدرشناس می خواهیم ضمن توجه جدی به توصیه های کارشناسان پلیس، در نگهداری و حفاظت از اموال خود دقت بیشتری داشته و منازل و وسایل نقلیه خودرو و موتورسیکلت خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده نظیر قفل پدال و قفل زنجیر، قفل فرمان مجهز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضربتی مقابله با سرقت در هرمزگان اجرا شد

طرح ضربتی مقابله با سرقت در هرمزگان اجرا شد