مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 23:252022-12-12حوادث

فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!


سه جوان تبعه خارجی که هموطن 36 ساله خودشان را به طرز دلخراشی به قتل رسانده و از صحنه های شکنجه و آزار و اذیت وحشتناک وی فیلم سیاه تهیه کرده بودند، درحالی به بیان آخرین دفاعیات خود پرداختند که ماجرا به سوء ظن های مردی بعد از طلاق همسرش گره خورد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، اوایل شب نهم فروردین گذشته، اهالی خیابان وکیل آباد 87 مشهد، مرد جوانی را در تاریکی شب مشاهده کردند که از منزلی بیرون آمد و در حالی که به سختی راه می رفت، وسط خیابان افتاد و جان سپرد.

دقایقی بعد با گزارش این ماجرای عجیب به پلیس 110، نیروهای انتظامی عازم محل حادثه شدند و با دیدن سر و وضع خون آلود و دست و پاهای بسته مرد جوان، موضوع را جنایی تشخیص دادند و بی درنگ مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعلام کردند.

طولی نکشید که با حضور شبانه قاضی دکتر صادق صفری در خیابان وکیل آباد، بررسی های تخصصی در این باره آغاز و نورافکن های صحنه جرم روشن شد.

سرنخ ها با شناسایی هویت مقتول که محمد – م نام داشت، در حالی به منزلی در همان اطراف رسید که آثار خون تا در منزل مذکور روی سنگ فرش خیابان نمایان بود.

گره پارچه های گل دار بسته شده به پاهای جوان 36 ساله تبعه خارجی به دلیل راه رفتن وی اندکی شل شده بود و شکافی نیز روی سرش دیده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!

فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!