مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 00:102022-12-12سياسي

دومین کنگره بزرگ 3000شهید استان سمنان برگزار می شود


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری دومین کنگره بزرگ 3000شهید استان سمنان در اردیبهشت 403 خبر داد و گفت: فرآیند اجرایی این کنگره از امروز کلید خورده و پیش از برپایی کنگره، - ایسنا/سمنان فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری دومین کنگره بزرگ 3000شهید استان سمنان در اردیبهشت 403 خبر داد و گفت: فرآیند اجرایی این کنگره از امروز کلید خورده و پیش از برپایی کنگره، ویژه برنامه های دومین کنگره شهدای استان در شهرستان های هشتگانه استان برگزار خواهد شد.

‍ سردار حمید دامغانیان ،فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان در جلسه کمیته اجرایی ستاد دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان اظهار کرد: برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان سمنان ، فرصت و توفیقی است که باید مغتنم شمرده شود.

وی با بیان اینکه دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان در اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار می شود افزود: المان سازی، برگزاری برنامه های فرهنگی و مستندسازی اقدامات، در این کنگره دنبال می شود.

‍ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان با بیان اینکه تا کنون 25 کمیته برای برگزاری این کنگره پیش بینی شده است تصریح کرد: ساختار کنگره و ستادها برنامه ریزی شده و از هم اکنون کار اجرایی برگزاری کنگره، به طور رسمی آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره بزرگ 3000شهید استان سمنان برگزار می شود

دومین کنگره بزرگ 3000شهید استان سمنان برگزار می شود