مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 00:152022-12-12سياسي

کدام روستا بیشترین شهید را تقدیم کشور کرده است؟


یک روستا در استان سمنان با تقدیم 98 شهید، بیشترین شهید را در بین روستاهای کشور تقدیم میهن مان کرده است.

- سیدمحمدرضا هاشمی ؛ استاندار سمنان ، شامگاه 21 آذر ماه 1401 در جلسه کمیته اجرایی ستاد دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان که در سالن یادگار امام ( ره ) استانداری برگزار شد، افزود: حفظ و صیانت از آثار شهدا و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند عزمی جدی است .

وی با اشاره به اینکه فضای استان تا زمان برگزاری کنگره، باید فضای ایثار و شهادت باشد، تصریح کرد: این کنگره در فضای جهادی و مردمی برگزار خواهد شد و لذا باید کمیته های این کنگره نیز دلی و جهادی عمل کنند.

استاندار سمنان از برگزاری دومین کنگره سه هزار شهید در استان سمنان خبر داد و گفت: این اقدام برگ زرینی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است .

هاشمی با اشاره به اینکه اولین روستای با تعداد بیشترین شهید کشور در استان سمنان است، خاطرنشان کرد: این روستا 98 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

استاندار سمنان با اشاره به نقش آفرینی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج ) و گروه های جهادی، تصریح کرد: این کنگره باید در استان سمنان پر رنگ دیده شود.

وی تصریح کرد: برنامه های فرهنگی در قالب کنگره شهدا برنامه ریزی شود و ضروری است ائمه جمعه و آموزش و پرورش برای نهادینه کردن این کنگره تلاش نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام روستا بیشترین شهید را تقدیم کشور کرده است؟

کدام روستا بیشترین شهید را تقدیم کشور کرده است؟