مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 07:352022-12-13ورزشي

آغاز دوره آموزشی تیم های واکنش سریع در شعب هلال احمر تهران


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آغاز دوره آموزشی تیم های واکنش سریع شعب این جمعیت به میزبانی شهرستان شهریار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شاهین فتحی درباره دوره آموزشی تیم های واکنش سریع اظهار کرد: با توجه به تاکید رییس جمعیت هلال احمر مبنی بر لزوم سازماندهی و آموزش تیم های واکنش سریع کشور و نیز با توجه به ضرورت آمادگی امدادگران و نجاتگران برای مقابله با حوادث و سوانح گوناگون، دوره آموزشی تیم های واکنش سریع شعب هلال احمر استان تهران در مجتمع امدادی، آموزشی هلال احمر شهرستان شهریار آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: در این دوره که از 19 آذر ماه آغاز شده، بالغ بر 90 نفر از نجاتگران برادر داوطلب، سرفصل های آموزشی جست وجو و نجات شهری، جست وجو و نجات بین شهری، جست وجو و نجات در ارتفاع، جست وجو و نجات در محیط های آبی، اصول پیمایش و پیش بیمارستانی را به مدت هفت روز آموزش می بینند و در پایان با اخذ آزمون علمی و عملی از نجاتگران، نفراتی که نمره قبولی را کسب نمایند، به عضویت تیم های واکنش سریع شعب تابعه خود در خواهند آمد.

فتحی گفت: این دوره تا دوم دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای سایر گروه های امدادگر و نجاتگر خواهر و برادر نیز طبق تقویم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوره آموزشی تیم های واکنش سریع در شعب هلال احمر تهران

آغاز دوره آموزشی تیم های واکنش سریع در شعب هلال احمر تهران