مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 07:452022-12-13سياسي

سال آینده پارک و شهربازی دیلمان باغی در سلماس احداث خواهد شد


برابر اقدامات انجام شده سال آینده پارک و شهربازی دیلمان باغی در سلماس احداث خواهد شد و در نظر داریم نسبت به بازسازی دستگاه های  شهربازی موجود نیز اقدام کنیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی شهردار سلماس گفت: برابر اقدامات انجام شده سال آینده پارک و شهربازی دیلمان باغی در سلماس احداث خواهد شد و در نظر داریم نسبت به بازسازی دستگاه های  شهربازی موجود نیز اقدام کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ عبدالله قنبری شهردار سلماس شامگاه روز دوشنبه 21آذرماه، در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه برابر اقدامات انجام شده سال آینده پارک و شهربازی دیلمان باغی در سلماس احداث خواهد شد و در نظر داریم نسبت به بازسازی دستگاه های شهربازی موجود نیز اقدام کنیم، گفت : تا بدین جای سال 1401 بیش از 70میلیارد تومان درآمد و مطالبات شهرداری سلماس وصول شده که بیش از 40 میلیارد آن صرف هزینه های جاری و بیش از 40 میلیارد آن به همراه هزینه تعمیر و نگهداری تجهیزات و ماشین آلات صرف هزینه های عمرانی شده است.

قنبری بیان کرد: وضعیت درآمد و هزینه کرد شهرداری سلماس نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 100درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود : انجام 17.

700متر جدول گذاری ، 855 مترمربع بتن پلاک ، بیش از 149هزارمترمربع آسفالت ریزی معابر ، اجرای 510 متر دره اسلام آباد ، احداث منبع آب منقطه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده پارک و شهربازی دیلمان باغی در سلماس احداث خواهد شد

سال آینده پارک و شهربازی دیلمان باغی در سلماس احداث خواهد شد