مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 08:152022-12-13دانش

فارغ التحصیلی اولین دانشجوی شهریه پرداز خارجی از دانشگاه محقق اردبیلی


اولین دانشجوی شهریه پرداز خارجی دانشگاه محقق اردبیلی در رشته مشاوره توانبخشی(Rehabilitation counseling) در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شد.

- ایسنا/اردبیل اولین دانشجوی شهریه پرداز خارجی دانشگاه محقق اردبیلی در رشته مشاوره توانبخشی(Rehabilitation counseling) در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شد.

اسماعیل چمنی رییس دانشگاه محقق اردبیلی 21 آذر در جلسه هیات رییسه دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک فارغ التحصیلی این دانشجوی خارجی، از انجام برنامه ریزی های لازم برای جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه خبر داد و گفت: در همین راستا ایجاد زیرساخت های لازم برای جذب حداکثری دانشجویان خارجی در حال انجام است.

وی توجه به دیپلماسی علمی در سطح کشور و دانشگاه محقق اردبیلی را بسیار مهم دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که از سطح بالایی در حوزه علم و فناوری و ظرفیت آکادمیک مناسبی برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است، می تواند به عنوان یکی از مقاصد جدی برای دانشجویان خارجی تلقی شود.

چمنی با اشاره به مزایای جذب دانشجوی خارجی، تصریح کرد: حضور دانشجوی خارجی در دانشگاه های ما به توسعه دامنه نفوذ فرهنگی و علمی و معرفی توانمندی های داخلی به سایر کشورها موثر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ التحصیلی اولین دانشجوی شهریه پرداز خارجی از دانشگاه محقق اردبیلی

فارغ التحصیلی اولین دانشجوی شهریه پرداز خارجی از دانشگاه محقق اردبیلی