مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 08:352022-12-13فرهنگي

تخصیص 30 میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت های فرهنگی خراسان جنوبی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در سفر اول رییس جمهور به استان، 30 میلیارد تومان در زیرساخت های فرهنگی اختصاص یافته که به زودی 18 میلیارد به صورت نقدی محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فرخنده دوشنبه شب در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت شناسایی و توانمند سازی استعدادهای فرهنگی و هنری استان، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم حوزه هنر استان به ویژه تئاتر و نمایش را ساماندهی و استعدادهای بالقوه را با برگزاری کارگاه های توانمندسازی با حضور اساتید مجرب به بالفعل تبدیل کنیم.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات در حوزه زیرساخت های فرهنگی استان، بیان کرد: اعتبارات فرهنگی خراسان جنوبی از محل سهم یک درصدی فصل پنج در استان با توجه به تورم و نوسانات قیمتی در حوزه های مختلف، بسیار ناچیز است.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه منطقه ای کتاب در استان، جشنواره تالاب کجی نهبندان، جشنواره شعر دفاع مقدس، جشنواره شعر طنز در دانشگاه بزرگمهر قاین و جشنواره شعر فجر از جمله برنامه های فرهنگی پیش بینی شده برای استان بوده که نیازمند تخصیص اعتبار است.

وی از برگزاری رویداد فرهنگی استان طی 24 دی ماه در مرکز استان خبر داد و افزود: همچنین با توجه به زادگاه پدر علم ارتباطات در خراسان جنوبی، 27 اردیبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 30 میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت های فرهنگی خراسان جنوبی

تخصیص 30 میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت های فرهنگی خراسان جنوبی