مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 08:352022-12-13اقتصادي

زنان بیشتر از مردان به فرصت مطالعاتی خارج اعزام شدند


معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: دانشجویان خانم بیشترین استفاده کنندگان از فرصت مطالعاتی خارج از کشور طی سه سال اخیر بوده اند.

- محمد جواد سلمانپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرصت های مطالعاتی خارج از کشور گفت: طی سه سال گذشته دانشجویان خانم 63 درصد و دانشجویان آقا 37 درصد از فرصت مطالعاتی خارج از کشور استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه بیشترین استفاده کنندگان از فرصت مطالعاتی خارج از کشور طی سه سال اخیر دانشجویان خانم بوده اند افزود: این افتخاری برای جمهوری اسلامی است، زیرا نشان دهنده جایگاه مهم زنان در فعالیت های علمی و تحقیقاتی بین المللی و سبقت در رشد و تعالی علمی زنان در این کشور است.

وی افزود: در سال جاری برای فرصت های مطالعاتی خارج از کشور یک هزار فرصت تعریف کرده ایم که تا کنون نیمی از آن مورد استفاده قرار گرفته است.

معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان ادامه داد: همچنین 2 هزار فرصت مطالعاتی داخل برای دانشجویان دوره های دکتری برای تمام دانشگاه ها ایجاد شده است که امیدواریم دانشجویان از این فرصت که می تواند مبادلات بین دانشگاه ها در ایران را تقویت کند، استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان بیشتر از مردان به فرصت مطالعاتی خارج اعزام شدند

زنان بیشتر از مردان به فرصت مطالعاتی خارج اعزام شدند