مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 08:402022-12-13سياسي

افتتاح مراکز مشاوره خانواده مهر در نقاط مختلف استان اصفهان


نایین_معاون اجتماعی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از افتتاح مراکز مشاوره خانواده مهر در نقاط مختلف استان اصفهان در راستای کمک به تحکیم بنیان خانواده ها خبر داد.

- نایین_معاون اجتماعی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از افتتاح مراکز مشاوره خانواده مهر در نقاط مختلف استان اصفهان در راستای کمک به تحکیم بنیان خانواده ها خبر داد.

ناصر چاووشی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، در حاشیه راه اندازی مرکز مشاوره خانواده مهر در شهرستان نایین اظهار کرد: در راستای اقدامات و رویکردهای اجتماعی بسیج که طی چند سال اخیر به صورت خاص درحال پیگیری است، یکی از مباحث، پرداختن به حوزه اجتماعی است؛ 10 مرکز مشاوره در سطح استان اصفهان افتتاح شده و مشغول به کار است که با توجه به ظرفیت نیروی متخصص، نیاز و آسیب های اجتماعی موجود، یکی از این مراکز در شهرستان نایین قرار گرفته است.

وی افزود: نقشی که این مراکز ایفا می کنند در بحث مشاوره های تحصیلی، حقوقی، فردی، خانوادگی، پزشکی، تغذیه، بهداشت و برگزاری کارگاه های پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی با اولویت اعتیاد، طلاق، افسردگی و خودکشی از جمله مباحثی است که چه در شهرستان نایین و چه در شهرستان های دیگر با آن مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مراکز مشاوره خانواده مهر در نقاط مختلف استان اصفهان

افتتاح مراکز مشاوره خانواده مهر در نقاط مختلف استان اصفهان