مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-13سياسي

معلمان پایه ریزان تمدن نوین اسلامی هستند


نویسنده و مشاور برجسته کشوری با بیان این که تربیت معلم سر منشاء تربیت نسل ‎هاست و معلم محور تمدن ساز جامعه اسلامی است، گفت: معلم تمدن ساز به جامعه حیات انسانی و دینی می دهد.

- نرجس شکوریان فرد در همایش معلم تمدن ساز ویژه بانوان فرهنگی، مبلغین و فعالین فرهنگی شهرستان بهاباد که روز دوشنبه در محل حسینیه بزرگ صاحب الزمان بهاباد برگزار شد، با اشاره به جایگاه رفیع و شان والای معلمان در جامعه، گفت: جایگاه معلمان به ویژه معلمان ابتدایی در نقش پذیری و الگو برداری دانش آموزان بی بدیل و تاثیر گذار است لذا تبیین جایگاه معلمان از نگاه حاکمیت می بایست توسعه محور باشد.

وی با اشاره به نقش فرهنگیان در روشنگری و بصیرت افزایی، گفت: در راستای جهادتبیین و همچنین پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب جهت آشنایی نسل جوان با تاریخ کشور خود و دستاوردهای انقلاب اسلامی، بخش مهمی از این امر مهم به دوش معلمان است که باید با استفاده از نقش تاثیرگذاری که بر دانش آموزان دارند به آن بپردازند.

شکوریان فرد به اهمیت جهادتبیین در سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: انتظار می رود فرهنگیان نقش بسزا و مثال زدنی خود را در امر جهادتبیین ایفا کنند چرا که معلمان، بزرگترین و حساس ترین سرمایه کشور را در اختیار دارند و پایه ریزان تمدن نوین اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان پایه ریزان تمدن نوین اسلامی هستند

معلمان پایه ریزان تمدن نوین اسلامی هستند