مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-13حوادث

حادثه برای پژو پارس در محور آرادان-سرخه/ 3 نفر جان باختند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه انحراف از جاده و سقوط از پل پژو پارس محور آرادان_سرخه حادثه تلخی برای هموطنان رقم زد، - گفت: سه نفر طی این حادثه جان باختند.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه ساعت 21 شب گذشته وقوع یک مورد حادثه رانندگی به پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر ده نمک گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه رانندگی در پی وقوع انحراف جاده و سقوط از پل پژو پارس کیلومتر 34 محور آرادان_سرخه به وقوع پیوست.

وی ضمن بیان اینکه تیم پشتیبان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این خودرو شش سرنشین داشت که متأسفانه سه نفر در دم جان خود را از دست دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه برای دو فوتی عملیات رهاسازی به انجام رسید، ابراز داشت: برای مصدومان نیز عملیات امداد و نجات انجام و توسط اورژانس برای ادامه سیر درمان به مراکز درمانی منتقل شدند با تحویل مصدومان به آمبولانس های اورژانس عملیات حدود 12 نیمه شب به پایان رسید.

محمد خانی تاکید کرد: سرعت زیاد، خستگی و عدم توجه کافی به جلو از عواملی که می تواند این حوادث تلخ و غیر قابل جبران را برای هموطنان رقم بزند لذا از هم میهمان درخواست داریم با رعایت همین نکات فوق سفر خوشی را برای خود و همراهان رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه برای پژو پارس در محور آرادان-سرخه/ 3 نفر جان باختند

حادثه برای پژو پارس در محور آرادان-سرخه/ 3 نفر جان باختند