مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-13سياسي

ایران در حال برداشتن گام های بلند در زمینه قدرت دریایی است


ایران در حال برداشتن گام هایی بلند در تمام حوزه های مرتبط با قدرت دریایی خود است و اکنون این حوزه به یکی از منابع قدرت و غرور ملی برای ایرانیان تبدیل شده است.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایران در حال برداشتن گام هایی بلند در تمام حوزه های مرتبط با قدرت دریایی خود است و اکنون این حوزه به یکی از منابع قدرت و غرور ملی برای ایرانیان تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گفت و گو با برنامه اینسایت شبکه پرس تی وی که به تازگی توسط اتحادیه اروپا تحریم شده، به ارزیابی و توضیح این مساله پرداخت که چگونه ایران پس از وقوع انقلاب اسلامی در این کشور توانسته قدرت دریای خود را بازیابد و به یک نیروی دریایی راهبردی شکل دهد که نه تنها امنیت دریایی را در منطقه پیرامونی ایران تامین می کند بلکه در سطح گسترده بین المللی و در پهنه اقیانوس ها نیز فعالیت های قابل توجهی دارد.

وی در رابطه با اوج گیری قدرت نیروی دریایی ایران و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی که توان حمایت و تامین منافع ایران در اقصی نقاط جهان را دارد گفت: منطقه پیرامونی ایران، منطقه ای کاملا راهبردی و مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در حال برداشتن گام های بلند در زمینه قدرت دریایی است

ایران در حال برداشتن گام های بلند در زمینه قدرت دریایی است