مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-13سياسي

نمایندگان مجلس: اجرای دقیق و قاطعانه عدالت در محاکمه اوباش مسلح، ستودنی است


نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رویکرد دستگاه قضایی که بر مبنای «قانون، انصاف و عدالت» است تقدیر کرده و صدور حکم در زمان مناسب را لازمه اثربخشی آن دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رویکرد دستگاه قضایی که بر مبنای قانون، انصاف و عدالت است تقدیر کرده و صدور حکم در زمان مناسب را لازمه اثربخشی آن دانستند.

سیدنظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت وگو با خبرنگار کیهان گفت: ریاست محترم قوه قضاییه در جلسه مشترکی ما چند وقت قبل در میان مجلس و دستگاه قضایی برگزار شد آنجا نکته ای اشاره کردند و خطاب به نمایندگان که راجع به موضوع اغتشاش ها و پیگیری های قضایی مطالبی را مطرح کردند گفتند که از ما پیگیری مسائل اغتشاش های اخیر را بر مبنای قانون، انصاف و عدالت دنبال کنید.

وی افزود: من به ذهنم می رسد که این محورهای خوبی است و اصول قابل اتکایی است که دستگاه قضایی بنای خود را در بررسی پرونده اغتشاشگران بر آنها استوار کرده است.

خب از یک طرف کشور در این دو- سه درگیر یک فتنه پیچیده و یک جنگ ترکیبی تمام عیار بوده که برخی با انگیزه های مختلف و یا متفاوت در خیابان و یا جاهای دیگر حضور پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس: اجرای دقیق و قاطعانه عدالت در محاکمه اوباش مسلح، ستودنی است

نمایندگان مجلس: اجرای دقیق و قاطعانه عدالت در محاکمه اوباش مسلح، ستودنی است