مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-13ورزشي

کرمانشاه میزبان مسابقات بین المللی بدنسازی می شود


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه از موافقت رییس فدراسیون جهانی بدنسازی با برگزاری مسابقات بین المللی یونیورس بدنسازی به میزبانی کرمانشاه در اسفند ماه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه از موافقت رییس فدراسیون جهانی بدنسازی با برگزاری مسابقات بین المللی"یونیورس" بدنسازی به میزبانی کرمانشاه در اسفند ماه خبر داد.

مهدی حاتمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به میزبانی ایران در برگزاری سه رویداد مهم، اظهار کرد: طی روزهای گذشته بصورت همزمان میزبان سه رویداد مهم مسابقات پرورش اندام قهرمانی جوانان جهان، جام جهانی پیشکسوتان و مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان 2022 به میزبانی تهران بودیم.

وی به حضور 24 تیم خارجی در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: از ایران هم علاوه بر تیم ملی، امکان شرکت ورزشکاران دیگری هم به صورت آزاد فراهم شده بود که در نهایت این مسابقات با استقبال بالا و کیفیت بسیار خوبی با قهرمانی تیم ملی ایران در هر سه رویداد به پایان رسید.

سرمربی تیم ملی بدنسازی ایران در ادامه به پتانسیل بالای ورزشکاران ایرانی در رشته های بدنسازی و پرورش اندام اشاره ای کرد و گفت: بدنسازی رشته ای بسیار سخت است، چراکه نیاز به تمریناتی طاقت فرسا، رژیم غذایی دشوار و صبر و تحمل زیادی دارد که ایرانی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه میزبان مسابقات بین المللی بدنسازی می شود

کرمانشاه میزبان مسابقات بین المللی بدنسازی می شود