مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-13ورزشي

هاشمی: می خواهیم بدون دغدغه باشیم/ سجادی: زمان زیادی نداریم


چهارمین نشست سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو با مدیران کمیته ملی المپیک جهت هماهنگی هر چه بهتر در راستای اعزام بدون دغدغه کاروان ورزشی کشورمان به این بازی ها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست فوق با حضور سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته وسرپرست کاروان اعزامی، نصر الله سجادی مشاور رییس و مدیران کمیته برگزار شد که در ابتدا هاشمی ضمن اشاره به حساسیت فعالیت های صورت گرفته در راستای اعزام بدون دغدغه کاروان به هانگژو بر برنامه ریزی مطلوب،هماهنگی،تعامل و کار گروهی تاکیدداشت تا نمایندگان کشورمان بدون دغدغه به این بازیها رفته و با موفقیت باز گردند.

در ادامه نصراله سجادی عنوان داشت تمامی مدیرانی که در این نشست حضور دارند با تجربه بوده و از سوابق خوبی در اعزام کاروان ورزشی به بازیها برخوردارند ولی با توجه به زمانی که داریم باید هماهنگی خوبی جهت فعالیت های مربوط به اعزام داشته و اگر موردی هست آن را برطرف نماییم.

در ادامه فتاحیان مدیر بین الملل کمیته به ارائه گزارشی در خصوص آخرین گزارشی ارائه شده از سوی کمیته برگزاری بازیهای آسیایی هانگژو در وبینار سراسری بازیها اشاره داشت و توضیحاتی در خصوص آخرین تغییرات و برنامه های میزبان عنوان نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: می خواهیم بدون دغدغه باشیم/ سجادی: زمان زیادی نداریم

هاشمی: می خواهیم بدون دغدغه باشیم/ سجادی: زمان زیادی نداریم