مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-13اقتصادي

برخورد قاطع قانونی با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در ساوه


رییس تعزیرات حکومتی شهرستان ساوه از برخورد قاطع قانونی با هرگونه تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی های این شهرستان خبر داد و گفت: با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان با هرگونه تعطیلی خودسرانه واحدهای نانوایی که تخلفی محرز است برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

- ایسنا/مرکزی رییس تعزیرات حکومتی شهرستان ساوه از برخورد قاطع قانونی با هرگونه تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی های این شهرستان خبر داد و گفت: با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان با هرگونه تعطیلی خودسرانه واحدهای نانوایی که تخلفی محرز است برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

محمد زارعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس قانون، مراجع نظارتی از قبیل اتاق اصناف، ادارات صمت، جهاد کشاورزی و سایر مراجع ذیربط موظف هستند ضمن نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی از جمله نانوایان سطح شهرستان، گزارش تخلفات آنها را به تعزیرات حکومتی ارسال کنند و گزارشات ارسالی پس از وصول به تعزیرات حکومتی منجر به صدور رای خواهد شد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، مراجع نظارتی، 296 فقره پرونده تخلفات صورت گرفته از سوی نانوایی ها را به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال کرده اند که 278 فقره از این پرونده ها منجر به صدور رای شده و مجموعا نانوایان متخلف به پرداخت جریمه نقدی معادل 13 میلیارد و 135 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع قانونی با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در ساوه

برخورد قاطع قانونی با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در ساوه