مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-13اقتصادي

راه آهن رشت-آستارا بالاخره از کدام روش تامین منابع می شود؟


آستارا از پروژه های اولویت دار ریلی کشور است که سه روش تامین منابع از طریق روسیه،  فاینانس داخلی و تهاتر نفت برای آن در نظر گرفته شده و باید دید با توجه به تاکید مسئولان، - راه آهن رشت- آستارا از پروژه های اولویت دار ریلی کشور است که سه روش تامین منابع از طریق روسیه،  فاینانس داخلی و تهاتر نفت برای آن در نظر گرفته شده و باید دید با توجه به تاکید مسئولان، درنهایت با کدام روش تکمیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروژه ریلی 162 کیلومتری رشت- آستارا در صورت تکمیل با تامین اعتبار 200 هزار میلیارد ریالی نقش مهمی در تحقق هدف 20 میلیون تن ترانزیت کشور دارد.

راه آهن رشت- آستارا به عنوان یکی از پنج پروژه اولویت دار ریلی کشور برای تکمیل 162 کیلومتر طول دارد و 10 کیلومتر ابتدایی مسیر به صورت دو خطه در قالب قطعه (5- الف) راه آهن قزوین- رشت- انزلی در حال اجراست.

این پروژه از سال 1384 آغاز شده و تاکنون به دلیل وجود برخی موانع به پنج درصد پیشرفت فیزیکی دست یافته است.

از جمله مشکلات موجود بر سر راه این پروژه وجود زمین های ارزشمند کشاورزی در مسیر احداث است که به بیش از 2000 میلیارد تومان اعتبار برای تملک اراضی نیاز دارد.

50 درصد مسیر راه آهن رشت- آستارا نیازمند احداث پل حدود 50 درصد مسیر راه آهن رشت- آستارا به احداث پل نیاز دارد که برای 52 کیلومتر آن طراحی پل انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن رشت-آستارا بالاخره از کدام روش تامین منابع می شود؟

راه آهن رشت-آستارا بالاخره از کدام روش تامین منابع می شود؟