مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-13بين الملل

شولتس: بعد از جنگ، روسیه همچنان بزرگترین کشور قاره اروپا خواهد بود


صدراعظم آلمان با تاکید بر اینکه مسکو در جنگ اوکراین پیروز نخواهد شد، گفت که اگر روسیه جنگ را به پایان برساند، به عنوان بزرگترین کشور قاره اروپا این فرصت را خواهد داشت که دوباره با آلمان رابطه تجاری داشته باشد.

- صدراعظم آلمان با تاکید بر اینکه مسکو در جنگ اوکراین پیروز نخواهد شد، گفت که اگر روسیه جنگ را به پایان برساند، به عنوان بزرگترین کشور قاره اروپا این فرصت را خواهد داشت که دوباره با آلمان رابطه تجاری داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در یک انجمن تجاری گفت که هر دولت روسی که به مخاصمات پایان دهد باید فرصت ازسرگیری همکاری های اقتصادی را در زمانی که ممکن است، داشته باشد؛ اما اکنون وقتش نیست .

شولتس گفت که در حال حاضر روابط اروپا با روسیه رو به افول است و اتحادیه اروپا تحریم هایش علیه این کشور را افزایش می دهد، اما وقتی جنگ تمام شود روسیه همچنان بزرگترین کشور قاره اروپا خواهد بود و اروپا باید برای آن روز آمادگی کامل داشته باشد.

صدراعظم آلمان جنگ اوکراین را تلاش ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه برای بازسازی امپراتوری روسیه دانست، تلاشی که به گفته شولتس نتیجه ای معکوس داشته و آینده این کشور را نابود می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شولتس: بعد از جنگ، روسیه همچنان بزرگترین کشور قاره اروپا خواهد بود

شولتس: بعد از جنگ، روسیه همچنان بزرگترین کشور قاره اروپا خواهد بود