مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-13اجتماعي

افزوده شدن «بیش فعالی» به سنجش سلامت نوآموزان


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از اعلام فراخوان عمومی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان برای سال تحصیلی 1402-1403 در اواخر آذرماه خبر داد و گفت که چهار آیتم جدید به فرایند سنجش سلامت افزوده شده است.

- مید طریفی حسینی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام خبر تغییر زمان سنجش سلامت نوآموزان، توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: ما فرایند سنجش سال آینده را از اکنون شروع کرده ایم و تمهید مقدمات برنامه سنجش، تامین منابع مالی که باید در اختیار استان ها قرار می گرفت، ملزومات و تجهیزاتی که باید ارسال می شد و همچنین آموزش نیروی انسانی با رویکرد جدید انجام شده است.

وی درباره پایگاه های سنجش نیز گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان با اولویت مراکز آموزشی و توانبخشی و همچنین مراکز اختلالات ویژه یادگیری خودمان انجام می شود.

در واقع برای اینکه از ظرفیت های موجود خودمان استفاده کنیم سنجش را به پایگاه های خودمان آوردیم.

نیروها آموزش دیده اند و اگر مراکز ما در برخی مناطق کوچک باشد و فضای لازم را نداشته باشند پایگاه هایی را نیز در مدارس دایر می کنیم.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: نوبت گیری به دو روش قابل انجام خواهد بود؛ هم مدیر مدرسه می تواند فرایند نوبت گیری را انجام دهد و هم خود خانواده ها می توانند به ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن «بیش فعالی» به سنجش سلامت نوآموزان

افزوده شدن «بیش فعالی» به سنجش سلامت نوآموزان